مسکن کیان

پیوندها

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید خانه در اندیشه تهران

عوامل بسیاری در انتخاب مسکن موثرند که از آنها می توان به محدوده قیمت واحد های مسکونی، دسترسی مناسب محلی و شهری، توزیع مناسب امکانات رفاهی، خدماتی، تجاری و… اشاره کرد. ما در این مقاله به امتیاز های خرید خانه در اندیشه تهران خواهیم پرداخت.

خرید خانه در اندیشه تهران

اندیشه تهران با داشتن پتانسیل های قابل توجه در بخش مسکونی، همواره مورد توجه سرمایه گذاران بازار معاملات خرید خانه بوده است. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در اندیشه را دارید با مسکن کیان همراه شوید تا با امتیازات زندگی و کار در این نقطه شهری آگاه شوید.

اندیشه تهران به 6 فاز و چند شهرک تقسیم شده و اکثر خانه های در موجود در منطقه آپارتمانی هستند که شما میتوانید بسته به سلیقه و توانایی خرید خود آپارتمان یا ملک ویلایی مناسب را به کمک مشاوران حرفه ای و با تجربه مسکن کیان به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن بیابید.

 

مختصات و ویژگی های منطقه اندیشه

این محدوده با قرارگیری درحد فاصل بزرگراه فتح به سمت میدان آزادی،  و بزرگراه شهید لشگری یا همان جاده مخصوص و اتوبان تهران کرج، پهنه وسیعی را شامل میشود. در نتیجه میتوان گفت قیمت هر متر مربع زمین جهت خرید خانه در اندیشه برای محلات آن از نظر استقرار و نوع کاربری، بسیار متفاوت می باشد.

خرید خانه در اندیشه تهران چه امتیازاتی دارد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

بهره برداری از چندین ایستگاه جدید در اندیشه

شبکه حمل و نقل و دسترسی

دسترسی مناسب محلی و شهری از جمله عوامل مهم در انتخاب محله سکونت اند و اندیشه نیز از این نظر دارای مزایای فراوانی است. از جمله گسترش خطوط اتوبوس آزادی به اندیشه و همینطور کرج به اندیشه و پایانه تاکسیرانی ونک، آزادی، آذری، آریا شهر و کرج، که سهولت رفت و آمد شهری برای ساکنین اندیشه را سبب شده است.

با توجه به تمرکز کاربری های تجاری و اداری محلاتی مانند فاز 1 و فاز 3 بسیاری از کارکنان و شاغلین، جهت سهولت رفت و آمد و کاهش مسافرتهای درون شهری، راغب به انتخاب محل سکونت و خرید خانه در اندیشه تهران شده اند.

تسهیلات و امکانات شهری مناسب برای خرید خانه در اندیشه

از دیگر امتیازات سکونت در اندیشه تهران، امکانات ورزشی، فرهنگی و آموزشی و مراکز خرید متعدد آن بوده که در حال حاضر شامل 8 مجموعه ورزشی، 4 مرکز آموزش عالی، 1 سینما، 2 کتابخانه و فضای سبز وسیع با تجهیزات ورزشی می باشد. همچنین میتوان به امکانات خدماتی و بهداشتی قابل توجه آن ازجمله 1 بیمارستان، 10 درمانگاه ، 20 داروخانه و 3 مرکز تصویربرداری اشاره کرد که اجاره آپارتمان و خرید خانه در اندیشه تهران را برای بسیاری از افراد جذاب کرده است.

تمرکز بخش تجاری و سهولت شبکه حمل و نقل شهری، از دلایل اصلی تقاضای بالا در خرید خانه در اندیشه می باشد.

مراکز فرهنگی-مذهبی  شاخص در اندیشه

در میان مکانهای شاخص منطقه می توان از “بازار ایرانی اسلامی” به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری اندیشه تهران، فرهنگسرای فاز 1 و فرهنگسرای فاز 3 اندیشه، ساختمانهای شهرداری و فرمانداری اندیشه، مجموعه مصلی اندیشه واقع در فاز 3، استادیوم ورزشی شهید صادق‌پور که درحال ساخت می‌باشد، یاد کرد.

اعطای انشعابات آب و فاضلاب و گاز، واگذاری تراکم 60 درصد به همراه یک طبقه تراکم تشویقی، و سپرده مسکن در تمام ساخت و ساز ها، صدور پروانه ساختمانی براساس تجمیع فیزیکی پلاک ها نیز  از دیگر تسهیلات مصوب شهرداری اندیشه تهران برای مالکین می باشد.

خرید خانه در اندیشه تهران چه امتیازاتی دارد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

بازار ایرانی اسلامی شهر اندیشه

بازار ایرانی اسلامی شهر جدید اندیشه در شهریورماه سال ۱۳۹۰ و برگرفته از بناهای فاخر تاریخی از جمله میدان نقش جهان اصفهان، باغ فین کاشان، باغ عفیف آباد شیراز و برخی دیگر از بناهای تاریخی شاخص کشور آغاز شد. این بنا در زمینی به مساحت ۵۲ هزار و ۵۱۰ متر مربع و زیربنایی با مساحت ۱۲۳ هزار متر مربع احداث شده است. همچنین این بازار بزرگ دارای یک هزار و ۲۷۱ واحد تجاری، سالن چند منظوره، زورخانه، گودال باغچه نیز است.

گفتنی است بازار بزرگ ایرانی اسلامی شهر اندیشه به دلیل این که پروژه بسیار بزرگ و فرامنطقه‌ای محسوب می‌شود و در یحث خرید خانه در اندیشه دارای جایگاه و امتیاز خاصی است. همچنین دارای مسجد بزرگی بنام سلمان فارسی در این پروژه است که می‌تواند جایگاه مصلی شهر را داشته باشد. لازم به ذکر است، پروژه بازار بزرگ ایرانی اسلامی شهر جدید اندیشه بالغ بر 115 هزار متر مربع زیربنای لوکس دارد و زیربنای معمولی که از این متراژ زیربنای معمولی وجود ندارد که در واقع یک پروژه نسبتا گرانی در کشور محسوب می‌شود که تاکنون در آن هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

برای آشنایی با بازار خرید ایرانی اسلامی اندیشه تهران و همینطور مطرح کردن سوالات ملکی خود میتوانید از فرم مشاوره رایگان مسکن کیان اقدام نمایید.

بوستانهای فرهنگی و تفریحی :

منطقه اندیشه دارای بوستانها و فضا سبز متعدد بوده که در ادامه اسامی و آدرس بعضی آنها آمده استخرید خانه در اندیشه تهران چه امتیازاتی دارد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

بوستان امام خمینی – فاز یک اندیشه

بوستان شهدای هسته ای – فاز سه اندیشه

جاده سلامت – شهرک صدف

بوستان نور – شهرک صدف

بوستان حافظ – فاز سه اندیشه

بوستان سلامت اندیشه – فاز یک اندیشه با فضایی بیش از 20 هکتار

فاز یک اندیشه ترکیبی از کاربری های تجاری و مسکونی

وجود مراکز خرید بسیار همچون رزمال و گلدیس و مراکز خرید طلا و جواهرات بهار، علاوه بر گردهم آوری شهروندان ساکن اندیشه، منجر به پویایی اقتصاد در اندیشه شده است. مجتمع تجاری کیمیا، بازار رضا و مرکز خرید فجر و فدک از دیگر نقاط تجاری در اندیشه هستند که عملکرد ناحیه ای و منطقه ای دارند.

خرید خانه در اندیشه به راحتی هرچه تمام تر

اگر به دنبال خرید خانه در اندیشه با بهترین شرایط و امکاناتی که در این مطلب برای شماکاربران عزیز ذکر کردیم هستید میتوانید با مراجعه به مسکن کیان به راحتی خانه مناسب شرایط خود و مورد نظرتان را پیدا کنید و یک خرید خوب را در زمینه املاک تجربه کنید.

مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک و ارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت و ساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان ها در منطقه اندیشه تهران میتواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیت های ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران یاری رساند.

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

چرا باید به خرید آپارتمان در اندیشه تهران جدی‌تر فکر کنید؟!

منطقه اندیشه تهران از مناطق پرطرفدار سکونت طبقه متوسط است و برای خرید آپارتمان در این منطقه بهتر است به برخی نکات توجه کنید.

بنابر اعلام مسکن کیان، این مجموعه در این مطلب به بررسی خرید خانه و املاک در اندیشه تهران می‌پردازد و امتیازات خرید خانه و آپارتمان در فازهای مختلف اندیشه را برای شما توضیح می‌دهد!

خرید و فروش ملک در اندیشه تهران

پس اگر شما هم قصد خرید ملک در غرب تهران و خصوصاً محله‌های شهریار را دارید، با این متن از مسکن کیان همراه باشید تا با امتیازات خرید انواع املاک در اندیشه آشنا شوید!

محله یا ساختمان؟

یکی از نکات مهم قبل از خرید هر ملکی، چه خانه و ملک مسکونی و یا تجاری، آشنایی با محله ملک مورد نظر است. اگر قصد خرید آپارتمان و خانه دارید، باید در ابتدا محله خوبی را شناسایی کنید. چرا که در زمان خرید ملک، تنها صاحب یک‌خانه یا واحد آپارتمانی نمی‌شوید، بلکه شریک سهمی از محله خواهید بود. پس قبل از امضای قرارداد نهایی خرید ملک، باید نگاهی هم به همسایه‌ها و خیابان‌های اطراف بیندازید! یک محله باید امن باشد و میزان جرم و بزه در آن حداقل باشد. درعین‌ حال که دسترسی‌های داخلی خوبی دارد، باید موقعیت مناسبی هم نسبت به شبکه حمل‌ونقل شهری داشته باشد.

سؤالات مناسبی مطرح کنید

از خودتان بپرسید که چه انتظاری از یک محله خوب دارید. کدام‌یک را ترجیح می‌دهید؟

 محله آرام یا یک محله شلوغ؟ یا محله‌ای با بافت فشرده و صمیمی یا محله‌ای با روابط اجتماعی سرد؟

محله قدیمی یا مطابق با شهرسازی جدید؟

آیا به مراکز خرید و رستوران‌ها نزدیک است؟

چقدر وجود پارک در نزدیکی فضای زندگی شما اهمیت دارد؟

مراکز خرید، کافی شاپ و رستوران‌های اندیشه از نقاط مختلف تهران به سمت خود جذب می‌کند

خرید ملک در اندیشه تهران

اندیشه تهران با بافتی جدید اما ارزشمند، از جمله محلاتی ست که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، همیشه طرفداران زیادی برای خرید ملک داشته است. بافت مسکونی آن در ترکیب با کاربری‌های خطی تجاری و اداری، فضای زندگی و کار با نشاط و زنده را در تمامی ساعات شبانه‌روز به وجود آورده است. البته توزیع متناسب فعالیت‌ها، سبب اغتشاش فضای آن نشده است. خیابان عریض و کوچه‌های پهن آن، روح زندگی و فعالیت را در این محدوده به وجود آورده است.

حالا که به تصور خوبی از یک محله رسیدیم می‌بایست، نکات بیشتری را مدنظر قرارداد.

اطلاعات مربوط به امنیت محلی و میزان بزهکاری را جستجو کنید

این اطلاعات را می‌توانید از پاسگاه محلی، بنگاه‌ها، بازدیدهای متعدد در زمان‌های مختلفی از شبانه‌روز، وجود مدارس در محله و... به دست بیاورید. در خصوص محله اندیشه تهران با توجه به سطح زندگی ساکنان آن‌که طبقات متوسط تا مرفه را دربرمی‌گیرد و نیز تعدد ساختمان‌های مرتبط با دانشگاه و آموزشگاه‌ها در فاصله‌ای نزدیک در کنار بافت زنده آن در شبانه‌روز، آمار بزهکاری به حداقل رسیده است.

وجود مراکز مختلف درمانی و تصویربرداری شبانه‌روزی، دلیل دیگری است که سبب می‌شود اجاره و خرید آپارتمان در اندیشه تهران را جدی‌تر در نظر بگیرید.

آپارتمان‌های نقلی در اندیشه تهران

از آنجا که اندیشه در غرب تهران واقع‌ شده، به‌عنوان یک محدوده متمرکز از اختلاط کاربری‌های مسکونی و تجاری، متقاضیان زیادی جهت اجاره و خرید آپارتمان دارد. پس به‌آسانی می‌توانید املاک مسکونی و تجاری بسیاری با متراژهای متوسط و کوچک برای اجاره و خرید ملک در فازهای 1 تا 6 بخصوص فاز یک پیدا کنید

هزینه‌های زندگی و مغازه‌های اندیشه

همه ما با هر میزان درآمد، دوست داریم در عین خرید کالای با کیفیت، از فروشگاه‌های ارزان و با قیمت مناسب خرید کنیم. متعدد بودن مراکز کوچک و متوسط محلی تا حدی که به آرامش آن آسیبی نزند، قدرت انتخاب را برای ما در زمان خرید را آسان‌تر می‌کند. منطقه اندیشه چه از نظر داشتن فروشگاه‌های غذایی و بازارهای روزانه و چه صنف کالاهای خانگی و تخصصی مانند بورس کاغذدیواری، موکت و کابینت و البته غذای فوری و فروشگاه‌های پوشاک متعدد، قطعا گزینه مناسبی برای خرید ملک مسکونی و تجاری می‌باشد!

تنوع شبکه حمل‌ونقل در منطقه اندیشه

ایستگاه‌های متعدد اتوبوس و تاکسی، رفت‌وآمد را برای ساکنان اندیشه به تهران و کرج تسریع کرده است و با هر میزان از رفت‌وآمد در شهر، حتی با داشتن وسیله نقلیه شخصی، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، سبب برتری محلات نسبت به یکدیگر می‌شود. از این نظر، احداث ایستگاه‌های خطوط اتوبوس در بیشتر مسیرها و نیز ایستگاه تاکسی‌های فاز یک در شمال فاز یک اندیشه، حمل‌ونقل شهری را چندین برابر آسان‌تر و تقاضای خرید ملک در اندیشه را افزایش داده است.

راحت‌ترین روش برای خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران همراه با مسکن کیان

اگر به دنبال خرید آپارتمان در اندیشه با بهترین شرایط و امکاناتی که در این مطلب برای شما کاربران عزیز ذکر کردیم هستید می‌توانید با مراجعه به مسکن کیان به‌راحتی آپارتمان مناسب شرایط خود و مورد نظرتان را پیدا کنید و یک خرید خوب را در زمینه املاک تجربه کنید.

مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک و ارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت‌وساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران می‌تواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیت‌های ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران یاری رساند.

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

خرید ملک ویلایی و آپارتمان در اندیشه

در خرید خانه باید به نکاتی فراتر از زیبایی و قیمت توجه داشت. اگرچه شاید به نظر برسد که خرید آپارتمان در اندیشه تضمین شده، اما همچنان باید حواستان را جمع کنید.

بنابر اعلام مسکن کیان، ما خانه می‌خریم تا بتوانیم به گونه‌ای در آن زندگی کنیم که به آرامش خاطر خودمان برسیم. خانه‌ی ما قرار است یک قرن میزبان ما باشد. حالا اگر این میزبان کوچک‌ترین نقصی داشته باشد، تا چه زمانی می‌توانید جلوی خودتان را بگیرید که به خاطر تمام زحمت‌هایی که برای درآوردن پولش کشیده‌اید خودتان را سرزنش نکنید؟

انتخاب با دقت محله در اندیشه

فرقی نمی‌کند تا چه اندازه قرار است در خانه بمانید، در خانه را به روی خود قفل کنید و صبح تا شب‌تان را در همان چهار دیواری سپری کنید. محلی که شما خانه را در آن انتخاب می‌کنید، متصل کننده‌ی شما به جهان بیرون است.

نباید اجازه دهید این ارتباط با دنیای واقعی مخدوش یا دچار مشکل شود.

کدام فاز اندیشه برای خرید آپارتمان در بهتر است؟

برخی از فازهای اندیشه که تازه تأسیس هستند به دلیل کامل نبودن امکانات‌شان قیمت‌های کمی دارند. اما در فازهای قدیمی که امکانات بسیار کامل است مانند فاز ۱ قیمت خرید آپارتمان در اندیشه بسیار گران است. با این حال فازهای تازه تأسیس که قیمت پایین‌تر و امکانات ناقصی هم دارند می‌توانند گزینه‌های خوبی به حساب بیایند. چرا که آپارتمان در این فازها آینده‌ی بسیار خوبی با تکمیل امکانات آن‌ها دارد.

آرامش و آسایش

همان‌طور که به کوچه توجه می‌کنید تا مرکز اجتماعی شلوغی در آن نباشد، باید فراتر هم بروید و به خیابان‌های نزدیک هم نگاهی بیندازید. اصلا شاید به دنبال خرید آپارتمان نباشید و بخواهید یک ملک ویلایی در اندیشه بخرید.

اگر نزدیک خانه‌تان یک مدرسه باشد که هر روز صبح دانش‌آموزهای زیادی را از محله‌تان پذیرا می‌شود، باید فاتحه‌یخرید ملک ویلایی در اندیشه را بخوانید. این ملک ویلایی اصلاً مناسب شما نیست چون با وجود سروصدای بچه مدرسه‌ای‌ها هرگز نمی‌شود تا لنگ ظهر خوابید.

فضای سبز

یکی از نقاط قوت اندیشه این است که در اکثر محله‌ها و فازهای آن فضای سبز بسیار خوب و کاملی وجود دارد. این مورد می‌تواند به آسایش و آرامش هرچه بیشتر شما نیز بینجامد. وجود فضای سبز همچنین به معنای وجود امکانات تفریحی نیز هست. البته در برخی فازهای تازه تأسیس این فضای سبز هنوز کامل نشده است، اما می‌توانید به آینده امیدوار باشید.

بررسی وضعیت عمومی ساختمان خانه برای خرید آپارتمان در اندیشه

مسلماً نمی‌خواهید در ساختمانی زندگی کنید که محدودیت‌های معماری‌اش هر روز برای شما مشکلات جدیدی به بار می‌آورند.

وضعیت واحدها در هر طبقه

هرچه در یک طبقه واحد بیشتری داشته باشید، بهداشت عمومی کم‌تر است. خساراتی که به ساختمان وارد می‌شود بیشتر و آرامش کم‌تر. پس حتماً توجه کنید که چند نفر دیگر قرار است با شما در فضای زندگیتان شریک شوند.

وضعیت ایمنی

ساختمانی مکانیزم‌های ضد حریق یا زلزله ندارد، نه تنها ممکن است در شرایط بحرانی جان شما را به خطر بیندازد، که هربار هم به آن فکر کنید فشار و استرس زیادی را به شما تحمیل می‌کند.

حریم شخصی

اگر حریم شخصی برایتان اهمیت زیادی دارد، حتماً چک کنید که کدام قسمت‌ها مشاع هستند و اینکه دیوارها تا چه حد سروصدای شما را انتقال می‌دهند. البته اگر ساختمان مورد نظرتان استاندارد ساخته شده باشد، از این بابت نگرانی ندارید.

امکانات ساخت داخلی خانه

برای زندگی در داخل خانه نیز به یک سری امکانات اولیه نیاز دارید.

نورگیر بودن ساخت

اگر خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید پنجره‌ها نورگیری ندارد سریعاً آن را بفروشید. این برای سلامت روانی ساکنان یک خانه بسیار ضروری است. تحقیق‌های بسیار زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد انسان در معرض نور طبیعی عملکردی بسیار بهتر از خود نشان می‌دهد.

سیستم‌های متعلق به دما

هیچ‌چیز مثل یک دوش آب گرم در زمستان خوب نیست، و هیچ‌چیز مانند خوابیدن زیر پتو در تابستان (البته نباید این‌قدر انرژی را هدر داد). پس مسلم است که اگر به سیستم‌های سرمایش و گرمایش ساختمان توجه نداشته باشید، بالأخره در یک زمستان سرد یا تابستان گرم، حسابی کفری‌تان خواهد کرد.

از کجا خانه‌ی مناسب پیدا کنیم؟

یکی از راه‌هایی که پیش پای شماست راه افتادن در بنگاه‌های مختلف و صرف زمان بسیار زیادی برای پیداکردن خانه مناسب است. اما این کاری بسیار طاقت‌فرساست.

راه دیگری که ما پیشنهاد می‌کنیم، تحقیق بررسی از طریق سامانه‌های اینترنتی است. شما در سامانه‌های خرید و فروش مسکن اینترنتی می‌توانید به سادگی حجم عظیم و به درد بخوری از اطلاعات را به دست آورید و بر همین اساس تصمیم بگیرید. تنها کافی است در گوگل بنویسید خرید ملک ویلایی در اندیشه. این منطقه پر از فروشنده و خریدار است.

 اگر در تهران شاغل هستید و به خرید آپارتمان در اندیشه فکر می‌کنید، مشاوران ما آماده اند تا اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند .

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه   اجاره آپارتمان در اندیشه  خرید ملک در فاز 1 اندیشه   آگهی های خرید آپارتمان در اندیشه

 

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

 

خرید آپارتمان در شهر جدید اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه به عنوان یکی از شهرهای نوساز حاشیه تهران یک فرصت سرمایه گذاری خوب به شمار میرود .البته هر سرمایه گذاری ای نیاز به اطلاعات دارد و بدون اطلاعات کافی  یک سرمایه گذاری موفق غیر ممکن است .مشاورین مسکن کیان با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش آپارتمان در اندیشه و با تسلط کافی بر منطقه  میتواند شما را در خرید ملک در اندیشه و یا خرید آپارتمان در اندیشه مشاوره نمایند و موارد سرمایه گذاری مناسب را به شما معرفی نمایند .

هم اکنون میتوانید به 100 ها آگهی به روز و جدید خرید آپارتمان در اندیشه از طریق لینک زیر دسترسی داشته باشید 

خرید آپارتمان در اندیشه

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

قیمت آپارتمان در اندیشه

جدیدترین قیمت آپارتمانهای 50 تا 150 متری در اندیشه تهران

کاهش میزان قدرت خرید مردم در طول سال‌های اخیر و نوسانات قیمتی که در بازار مسکن پیش آمده، نهایتا منجر به افزایش تقاضا برای واحدهایی با متراژ کوچکتر شده است.

به عقیده بنگاه‌داران در حال حاضر میزان خرید و فروش واحدهای کوچک از رونق بیشتری نسبت به واحدهای بزرگ‌تر برخوردار است، تا جایی که برخی مشاوران املاک معتقدند خرید و فروش واحدهای کوچک همیشه متقاضی خود را دارد اما مشتری واحدهای بزرگ با نوسانات قیمتی و شرایط ناشی از تحولات اقتصادی و تاثیر آن در بازار مسکن، روند صعودی و نزولی را طی می‌کند.

همچنین به عقیده گروهی از بنگاه‌داران انواع ساخت در واحدهای با متراژ بالاتر در بعضی مناطق مهم‌تر است. بدین معنی که در هر منطقه‌ای طراحی داخلی ساختمان، نحوه ساخت و در نظر گرفتن امکانات زیربنایی آن می‌تواند مهم‌تر از داشتن امکاناتی از قبیل استخر،سونا و… باشد.

اما شما می توانید با مراجعه به سایت مسکن کیان، قیمت انواع املاک را در تمام نقاط اندیشه تهران مشاهده کنید.

در این میان قیمت آپارتمان‌های 50 تا 150 متری زیر 10 سال ساخت در مناطق مختلف اندیشه مورد بررسی قرار گرفته که بدین شرح است:

  • یک واحد آپارتمان 60 متری واقع در فاز 1 اندیشه همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 235,000,000 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

  • همچنین یک واحد آپارتمان ۱۰۴متری واقع در فاز ۲ اندیشه همراه با پارکینگ و انباری به قیمت  477,000,000 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

  • یک واحد آپارتمان آپارتمان 110 متری در منطقه فاز 2 اندیشه 2 خوابه همراه با پارکینگ و انباری و آسانسور به قیمت 682,000,000 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

  • یک واحد آپارتمان ۱۰۵ متری واقع در یفاز ۱اندیشه سه خوابه 608,000,000 میلیون تومان به فروش می رسد.

  • یک واحد آپارتمان  50 متری واقع در فاز 1 اندیشه 1 خوابه همراه با پارکینگ و انباری 80,000,000 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

  • یک واحد آپارتمان اداری 71 متری واقع در فاز 1 اندیشه دو خوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور 296,000,000 میلیون تومان به فروش می رسد.

  • یک واحد آپارتمان 68 متری واقع در فاز 1 اندیشه دو خوابه با امکانات کامل، 310,000,000 میلیون تومان به فروش می رسد.

  • یک واحد آپارتمان ۹۰ متری واقع در فاز 1 اندیشه دو خوابه با پارکینگ، انباری و‌ آسانسور 485,000,000 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

  • یک واحد آپارتمان ۱۲۵ متری واقع در شهرک صدف اندیشه سه واحدی همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور 730,000,000 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

  • رهن یک واحد آپارتمان اداری 50 متری واقع در فاز 1 اندیشه همراه با پارکینگ ، انباری و‌ آسانسور 50,000,000 میلیون تومان میباشد.

 اگر در تهران شاغل هستید و به خرید آپارتمان در اندیشه فکر می‌کنید، مشاوران ما آماده اند تا اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند .

جهت مشاهده فایل های بیشتر املاک به وبسایت مسکن کیان مراجعه کنید.

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

معاملات ملکی خود را در منطقه اندیشه تهران به ما بسپارید

خرید اپارتمان در اندیشه

مسکن کیان از قدیمی ترین مراکز مشاوره املاک اندیشه میباشد که میتوانید با اطمینان جهت خرید آپارتمان در اندیشه , ملک , زمین , ویلا , اجاره و رهن و… از مشاوران ما کمک بگیرید. مسکن کیان با در اختیار داشتن مشاوران مجرب و با سابقه ، مدیریتی فعال و پیگیر و از همه مهمتر داشتن ارتباط لازم و شناخت بسیار کامل از اکثر سازندگان نام آشنا و پروژهای آنان و همچنین مشتریانی که سالها با مدیریت این دفتر کار کرده و خود آنان نمایندگان تبلیغی بسیار خوب برای ما میباشند. ما متفاوت هستیم چون سعی بر آن داشتیم با خلاقیت و ایده پردازی هدفمند کار کنیم تا بهترین ها رو برای مشتریان خود داشته باشیم، اصول کار ما بر پایه رضایتمندی مشتریان بوده و بر این اساس توانسته ایم ۱۰ سال رزومه قابل قبولی را در کارنامه خود، به جا بذاریم.

 اگر در تهران شاغل هستید و به خرید آپارتمان در اندیشه فکر می‌کنید، مشاوران ما آماده اند تا اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند .

خرید و فروش آپارتمان در اندیشه   اجاره آپارتمان در اندیشه  خرید ملک در فاز 1 اندیشه   آگهی های خرید آپارتمان در اندیشه

  • آپارتمان ۴۵ متری در فاز 1 اندیشهby afshin zanganeh 1568728045

    آپارتمان ۴۵ متری در فاز 1 اندیشه ۴۵ متری در فازیک اندیشه،واقع در خیابان ۱۲ متری بادسترسی عالی به مدارس و مراکز رفاهی،کم واحد کلا ۱۲ واحد،هر طبقه دو واحد،خوش نقشه بدون پرتی،نورگیر فوق العاده غرق در نور دارای سند تک برگ امکانات: درب […]

  • آپارتمان نوساز در اندیشهby mohammad abdi 1568727755

    آپارتمان نوساز در اندیشه فروش‌تعداد محدودی واحد ۶۰ و ۸۰ متری در فاز ۱ اندیشه ، واقع در بهترین موقعیت مکانی محیط کاملا مسکونی و رو به پیشرفت آپارتمان در ۳ طبقه ۶ واحدی همراه با آسانسور رو به نما با نورگیری چشم گیر مشخصات : پارکینگ و انباری اختصاصی آیفون […]

  • فروش آپارتمان ۱۶۶ متری در اندیشهby محمدرضا منوچهریان 1568727524

    فروش آپارتمان ۱۶۶ متری در اندیشه ۱۶۶متر .۳ خواب بزرگ .نورگیر عالی.طبقه اول .۳طبقه ۳ واحدی .نما رومی.روبروی پارک بازی.پارکینگ اختصاصی . تراس بزرگ ۸ متری .آسانسور.سیستم اعلام و اطفای حریق. درب ضد سرقت.پنچره ها pvc.سیستم پکیج .کابینت های گلاس.هود لمسی.نقاشی. کناف […]

  • پیش فروش آپارتمان در فاز 1 اندیشهby محمدرضا منوچهریان 1568726799

    پیش فروش آپارتمان در فاز 1 اندیشه بهترین فرصت برای خانه دار شدن شما پیش فروش آپارتمان در شهر جدید اندیشه فاز یک با قیمتی بسیار مناسب در واحد‌های ۸۰,۸۵.۹۰.۹۵متری دو خواب بزرگ در ۴ طبقه کلا ۱۶ واحد سند تک برگ بنام شما شخصی ساز با پارکینگ اختصاصیآسانسور انباری […]

  • آپارتمان ۵۴ متری در فاز ۱ اندیشهby fatemeh abbasi 1568646080

    آپارتمان ۵۴ متری در فاز ۱ اندیشه آپارتمانی فول امکانات در بهترین موقعیت مکانی در فاز ۱ اندیشه با امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و فروشگاه ها ساختمانی شکیل و زیبا از سازنده ای به نام آپارتمان ۵۴ متری در فاز ۱ اندیشه نما تراورتن آسانسور طبقه دوم مشاعات سنگ […]

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

قیمت خرید خانه در اندیشه بستگی به شاخص های متعددی دارد .از جمله سال ساخت ملک ، موقعیت ملک ، میزان نورگیر بودن آپارتمان،کیفیت ساخت ملک، وجود پارکینگ،تعداد واحد، وجود فضای سبز در موقعیت ملک و…به همین دلیل قیمت ملک در اندیشه بسیار متفاوت است .

قیمت حدودی آپارتمان چند سال ساخت دراندیشه بسته به معیارهای مختلف می تواند بین 2 تا 4 میلیون تومان  باشد و قیمت آپارتمان در اندیشه بین 4 تا 7 میلیون تومان میباشد .

اگر به دنبال خرید آپارتمان در اندیشه هستید با حداقل سرمایه 90میلیون تومان میتوانید مالک آپارتمان شوید .البته میتوانید روی وام و مبلغ رهن آپارتمان هم حساب نمایید .

مسکن کیان نماینده انحصاری سازندگان برتر در منطقه اندیشه تهران میباشد که آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز میباشد و از برترین سازنده های منطقه که با همکاری مسکن کیان و سازندگان نام‌دار اندیشه تهران ساخته شده و در اختیار شما قرار میگیرند جهت هرگونه بازدید و یا مشاوره برای عقد هرگونه قرارداد می‌توان به عنوان مثال باغ پرنس، مجتمع مسکونی هدیش، پاسارگاد، آرمان ساز، پارسیان، پوریا و مجتمع البرز را نام برد.

مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه و ارتباط خوب و مستمر و همچنین همکاری قابل توجه با برترین سازندگان نام آشنای منطقه اندیشه تهران میتواند به عنوان بهترین پل ارتباطی بین شما و سازندگان برتر این منطقه خدمات خود را به شما عزیزان ارائه کند تا بتوانید به راحتی به خواسته خود در زمینه املاک در اندیشه تهران برسید.

مشاور املاک مسکن کیان اندیشه با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در اندیشه، ضمن آگاهی کامل از شرایط  و وضعیت املاک اندیشه میتوانند اطلاعات کافی جهت رهن و اجاره ، فروش  و خرید آپارتمان در اندیشه  را در اختیار شما عزیران قراردهند.

جهت مشاهده آگهی های املاک به وبسایت مسکن کیان مراجعه کنید.

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

مشاور املاک مجاز در اندیشه تهران

 

مسکن کیان نماینده انحصاری سازندگان برتر در منطقه اندیشه تهران میباشد که آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز میباشد و از برترین سازنده های منطقه که با همکاری مسکن کیان و سازندگان نام‌دار اندیشه تهران ساخته شده و در اختیار شما قرار میگیرند جهت هرگونه بازدید و یا مشاوره برای عقد هرگونه قرارداد می‌توان به عنوان مثال باغ پرنس، مجتمع مسکونی هدیش، پاسارگاد، آرمان ساز، پارسیان، پوریا و مجتمع البرز را نام برد.

مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه و ارتباط خوب و مستمر و همچنین همکاری قابل توجه با برترین سازندگان نام آشنای منطقه اندیشه تهران میتواند به عنوان بهترین پل ارتباطی بین شما و سازندگان برتر این منطقه خدمات خود را به شما عزیزان ارائه کند تا بتوانید به راحتی به خواسته خود در زمینه املاک در اندیشه تهران برسید.

مشاور املاک مسکن کیان اندیشه با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در اندیشه، ضمن آگاهی کامل از شرایط  و وضعیت املاک اندیشه میتوانند اطلاعات کافی جهت رهن و اجاره ، فروش  و خرید آپارتمان در اندیشه  را در اختیار شما عزیران قراردهند.

مسکن کیان  دارای بیش از ده مشاور خبره و اگاه به شرایط و قیمت آپارتمان های اندیشه شمارا در خریدی مطمئن و بدون واسطه یاری خواهند نمود. مسکن کیان دارای مجوز رسمی از اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان شهریار بوده و با سابقه چندین ساله خود، مرکزی مطمئن برای مراجعین گرامی، جهت فروش و خرید ملک در اندیشه میباشد .هدف مشاوران مسکن کیان ارائه صادقانه ترین و به روز ترین مشاوره املاک در اندیشه به مشتریان گرامی میباشد. این گروه احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره میکوشد رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی را جلب نماید .

اگر قصد فروش یا خرید ملک در اندیشه و یا خرید آپارتمان در اندیشه فاز یک و حومه را دارید حتما از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

  • حسین حمیدوند
  • ۰
  • ۰

 اگر در تهران شاغل هستید و به خرید آپارتمان در اندیشه فکر می‌کنید، مشاوران ما آماده اند تا اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند . خرید و فروش آپارتمان در اندیشه  

  • حسین حمیدوند